Thursday 22 August 2013

Det blev inget Miami för min och Lindas del.
Man ansåg det inte nödvändigt att sända så många personer med våra kunskaper, så vi får vackert stå över ett kast. Utan att inkassera 1000:-, men vi slipper dock att gå direkt i fängelse, vilket faktiskt känns rätt skönt.
Jag ser det som att vi är överkvalificerade.

Men så dök det upp en veckas arbete i Köpenhamn för mig. Avresa söndag kväll, klar för arbete måndag morgon. Det kommer att bli min första arbetsdag sedan 20:e juni. Hujedamej.
På tapeten är också ett sista Sverigebesök. På fredag nästa vecka räknar jag med att både jag och Linda ankommer Svedala, för att under ca en vecka flänga runt halva kungariket. Berörda personer kommer att kontaktas men besöket hålls på ett need to know basis utan några större arena shower. Vi skall dock försöka komma till ett vardagsrum nära dig.
Exakta turne´ datum släpps vid senare tillfälle.

Inte så mycket mer att säga. Jag har varit på Roadtrip genom Ungern och fått se vingårdar, slott, små byar och en hel del motorväg.
Allt utom motorvägen var vackert. Motorvägen är som vilken asfalterad bredare raksträcka som helst, oavsett världsdel.
Åt en fantastiskt lunch vid en flod. Spatserade i en liten, tyst och söt stad med mycket gamla hus. Tänk vad det är vackert i Ungern. Det är verkligen fantastiskt!
Så nu är jag mätt, trött och glad.
Imorgon ska jag tatuera mig.
Hej!

No comments: