Thursday 23 December 2010

Tomten

Kara Tomten,

Jag har glomt din adress, men raknar kallt med att du googlar ditt namn mellan varven och borde hitta detta. Jag vet att det ar i senaste laget, men jag skyller pa att jag ar kvar i en annan tidszon.

Jag har varit snall hela aret och onskar mig bara tva saker:
En ny mp3-maskin med massa lagringsplats!
Att du gor sa att tjuven som stal den bara far mjuka paket med riktigt stickigt och kliande innehall. Och skrumplever. Om du har tid, hitta pa nagot mer hemskt ocksa, det ar dodstrakigt att resa utan musik, det borde ju du veta.

Tack pa forhand

/jonas tjugenie ar.

Sitter och funderar pa hur stora oddsen ar att min vaska kommer fram samtidigt som mig eller om jag kommer aka helt kladlos tillbaka till Colombia. Ska bli spannande att se, nar det nu ar dags att oroa sig for det.
Enviado desde mi BlackBerry de Movistar

No comments: