Friday 10 December 2010

Sov

Så var den natten nästan morgon igen.
Har precis suttit med excel-ark och gjort scheman över nedrigg och upprigg och mellanrigg och bemanning och allt mellan himmel och jord. Jag hoppas att vi kan få ihop det så att det blir någon ledig tid över.
Och däremellan statusrapporter och svarat på mail och allt annat kul man kan göra så här dags.

Men det var inte det jag skulle skriva om.
Min Farmor somnade in igår (enligt Colombiansk tideräkning).
Det känns, märkligt. Tomt och extremt ensamt.
Jag skiter väl i att läsa om din farmor tänker du. Jag skiter väl i att du skiter i det tänker jag. Jag skrev det ändå.
Mycket tankar som dansar runt i huvudet. Ska försöka sova bort dem.

Vila i stillhet och frid kära Farmor, det är du värd efter ett långt liv.
Du finns alltid hos mig.

1 comment:

M said...

Åhh... tänker på dig o familjen vännen! :( Det är vid såna tillfällen som man önskar mer än nånsin att du var närmare så att jag fick krama om dig riktigt hårt o länge!! KRAM till dig!