Thursday 23 December 2010

Frustration

Oppet brev till en dam:
Kara du,
Bara for att jag, dels pa grund av sjukt mycket jobb, men ocksa av strategiska skal for att spela nagot svaratkomlig inte svarade pa ditt mail pa tva dagar sa behover val inte du gora samma sak?
Skriv nat, snallt ska det vara ocksa, inget avskedstjafs...
Sa blir jag glad igen.

Sadar ja, sa var det gjort. Ni skulle bara veta hur lojlig jag kanner mig nar jag spritter till sa fort det piper till om ett nytt mail, eller hur manga ganger jag tittar efter bara utifall att.
Lojligt.

BusinessLounge pa CDG i Paris ar inte sa pjakig. Tyst och lugnt, varmt och bekvamt. Dricker starkt kaffe och far ont i magen, ar alldeles skakig av koffeinet, underbart!
Tycker om att resa med klass, speciellt nar man ar kladd som en slusk. Kanner mig viktig, jag tycker om att vara viktig. Det ar sa bra for egot.


Enviado desde mi BlackBerry de Movistar

No comments: