Saturday 25 December 2010

Kul

Fler och fler som laser. Inte en javel som kommenterar...
Hur ska jag ny gora? Inga bra tips pa svar till en dam. Nu har det ju snart gatt tva dagar igen!

Far val fundera lite sjalv.

I loungen pa CDG forresten, fanns det manga slipsnissar. Intressant att se deras vardag. Intressant att se att de totalt saknar stil och finess vissa av dom.
En herre, kladd I mork kostym och med en dator balanserande i sitt kna tittar plotsligt upp. Staller ifran sig datorn pa ett bord, reser sig och gar med bestamda steg fram mot hyllan med sprit. Tar fram ett wiskey-glas, fyller pa med is och haller sedan upp en 12-arig singlemalt, en Glen. Illa med is i nagot sadant tanker jag stilla for mig sjalv och fortsatter studera honom nar han nu snabbt ser sig over axeln, precis som om han ska gora nagot forbjudet.
Och det gor han!!
Han oppnar kylen, tar ut en Pepsi, oppnar burken och tommer innehallet i sitt glas med 12-aringen!

Jag grater inombords nar jag tanker tillbaka pa detta.
Stillost beteende. Smaklost beteende.
Ganska Tyskt beteende...
Enviado desde mi BlackBerry de Movistar

No comments: