Friday 24 December 2010

Sjuckert!

Tog en liten paus fran surfandet dar, borjade bli orolig for min egen halsa ett tag. Nickade till och sov ett par timmar I en fatolj. Ska snart unna mig en ren t-shirt och en tandborstning. Kanske en varm dusch? De har sant har!

Oppet brev till den Dam del 2.
Tack sa mycket! Kul att du fattade vinken, svarade och dessutom skrev snallt. Blir du sur om jag fortsatter min taktik och undviker att svara pa ett par dagar?

Fast, ju snabbare jag svarar, desto snabbare far jag ett nytt mail, eller gar det inte till sa?
Svart det dar, man maste halla en lagom flirtig ton utan att det ska bli for mycket. Hur ska jag gora? Skriv lite tips som en kommentar sa jag vet nar jag ska svara och vad jag ska saga.

Kommer jag till Sverige? Vet inte...hinner jag dit innan det ar dags att flyha tillbaka igen? Varldens kortaste semester. Och varldens dyraste for min arbetsgivare. Men det ar det vart!

Folk undrar hur jag orkar gora det jag gor. Aldrig vara hemma, alltid jobba mycket och hart. Bara flanga runt.
Svaret har alltid varit: hatar kylan och Sverige. Men det ar faktiskt sa mycket mer.
Jag ar en rotlos varelse. Hander det ingenting blir jag rastlos och uttrakad. Gor jag samma saker under en tid hander samma sak.
Jag alskar att resa, traffa nya manniskor och se nya saker.
Och sa finns det en sak till som jag kom pa alldeles nyss.
Jag tycker om att gora det jag kan, det jag ar bra pa.
Och mitt jobb, ar jag bast pa att gora.
Ingen tavling dar inte. Jag ar helt enkelt bast.
Bra det.
Enviado desde mi BlackBerry de Movistar

No comments: