Tuesday 19 October 2010

Fylla år...

Jag fyller år idag :) Uppskattar verkligen födelsedagar, det är på något sätt ett kvitto på att man faktiskt, borde ha lärt sig lite mer saker och utvecklats på den långa väg man färdas som kallas livet.
Det var dock lite märkligt när jag satt igår natt vid datorn och det började slinka in hälsningar, då var det i min vardag fortfarande den 18:e, men i Europa redan den 19:e. Skönt att gå och lägga sig och sedan vakna upp i fas med Norden...då menar jag såklart att det var den 19:e på båda ställen.

Sovmorgon idag, fantastiskt skönt och välbehövligt. Har inte lyft ett finger, solen skiner ute och jag hade egentligen planer på att ligga på stranden. Men så blir det inte. Istället en snabbdusch, försöka kurera ett halsont och sedan iväg i bilen. Jag fick precis ett samtal om en riktigt trevlig present.
Ska hämta fröken Colombia inne i stan och sedan få en middag lagad till mig. Trevligt!

Där har ni min dag!
Bilder på lägenhet, frisyr och allt annat kommer sen. Nu, dusch och en kopp te.

No comments: