Thursday 19 May 2011

På resande fot

Det är ju bra med teasers...men tråkigt att inlägget inte blev av. Ber om ursäkt för det då.

Sitter på Arlanda, redo att åka till det andra hemmet i Mexico. Två dagars varsel för avresa, det är ok.
Just nu ser jag mest fram emot att sitta på det första flyget och vara på väg. Smutta på en dåligt blandad Bloody Mary som traditionen kräver. Bläddra förstrött i en gratisblaska.

Något jag inte bestämt mig för ännu är om jag verkligen ser fram emot att jobba med Ryssar, eller om det bara är den skräckblandade förtjusningen som jag kommer att känna. Har gjort det en gång förut och det var en mardröm, så det borde bli en "bumpy ride", men vad är livet utan utmaningar?

Jag önskar er en god morgon, och så ska väl den här rackarns bloggen börja leva igen, nu när jag förhoppningsvis har något vettigt att säga igen.
Njut av morgonkaffet!
Hej.

No comments: