Sunday 21 November 2010

Lite besviken

Jag som tänkte blogga hela tiden i Miami. Posta en massa bilder och skriva en massa om mina upplevelser.
Men knappt någon uppkoppling. Mådde riktigt risigt.
Men jag har bilder, de kommer.

Idag är en rutten dag. Mår kasst, fortfarande. Tror att jag måste till sjukhuset senare idag.
Det blåser storm ute, om det börjar regna samtidigt har jag jobb att göra till i natt.
För första gången, på riktigt länge har jag en smula av vad man skulle kunna kalla hemlängtan.
Jag saknar att kunna ha bättre koll på mina systrar. Jag saknar pannkakor!
Jag saknar en kanna gott varmt te.
Och efter att ha sett en bild på lilltrollet idag, så saknar jag henne mer än någonsin.
En riktig skitdag idag.

1 comment:

Anonymous said...

Längtar tills du kommer hem! Vet du än när det kommer att ske? :) Kram Cecilia