Wednesday 21 October 2009

Vad ska man vänta sig?

En blogg kan vara så mycket. en dagbok, öppen för alla.
Eller långa utlägg om saker som händer i samhället. Eller något endast tillägnat ett ämne....

Den här bloggen, kommer inte ha en given form. Det blir min vardag...problemet är bara att jag egentligen inte får skildra min vardag för allmänheten. Tystnadsplikt och allt vad det innebär.
Jag kommer nog att hitta en bra form ändå, till slut. Problemet nu är att hitta den där kontinuiteten...

Nog om det, arbetsdagen är slut. Dags att åka till Zapata och köpa chips. Ska kurera min bakfylla med chips och cola...och en massa serie-tittande på datorn.
Sen kan jag tillägga att den där kärleken, den kallnade ganska fort. Tack och lov.
Jag tror att jag är lite för kall och lite för hård för att falla för nån igen...eller?

Har fått en ny väldigt spännande och annorlunda brevkontakt. Vi får se hur det kan gå...

Gonatt världen, tack för att ni lyssnade.

No comments: